Outsourcing Office Support

Naszym celem jest zwiększenie skuteczności i efektywności prowadzonej działalności przez naszych klientów. Proponujemy outsourcing informatyczny, w ramach którego firma otrzymuje wsparcie z zakresu obsługi IT oraz usługi serwisowe urządzeń, instalacji i oprogramowania.

Dla naszych klientów przygotowaliśmy I i II linię wsparcia, gwarantujemy pełen profesjonalizm, wysoką skuteczność oraz efektywność, a także pomoc wysoko wykwalifikowanego zespołu.

Outsourcing to przejęcie przez firmę zewnętrzną zadań IT, wykorzystanie jej zasobów i usług w celu zwiększenia efektywności i skuteczności prowadzonej działalności, a także skoncentrowania się na działaniach kluczowych dla przedsiębiorstwa z zakresy świadczonych przez niego usług i rozwoju.

Outsourcing informatyczny w IT Support to działania związane z bieżącą administracją sprzętowych i programowych zasobów informatycznych. Rozwiązujemy bieżące problemy z zakresu IT i funkcjonowania infrastruktury informatycznej oraz serwerów. Mając świadomość konieczności szybkiego działania i wdrażania rozwiązań mających na celu przywrócenie sprawności sprzętu w jak najkrótszym czasie, koncentrujemy się na profesjonalnej obsłudze klienta i wdrożeniu kilku kanałów komunikacji.

Aktualnie świadczymy usługę service desk dla kilku firm, w ramach której zapewniamy I i II linię wsparcia. Swoją przewagę budujemy jakością wsparcia, szybkością rozwiązywania problemu i profesjonalizmem w kontaktach z klientami. Zyskujesz dostęp do profesjonalnej wiedzy oraz pomoc wykwalifikowanych pracowników IT. Efektami podjęcia współpracy z IT Support będą również redukcja kosztów i oszczędność czasów, a także zasobów ludzkich.

Jesteśmy do Twojej dyspozycji! Oferujemy wsparcie z zakresu IT i obsługi informatycznej oraz szybkie i tym samym skuteczne rozwiązywanie problemów ze sprzętem i oprogramowaniem IT.